Wednesday, May 19, 2010

Bukti kehebatan Lin Dan

"Main badminton? Alahai..celah ketiak je.."
Tengok betul-betul ye..


18 comments:

yonna said...

pergh. kagummmmmmmmmm. dia ni mmg lincah gila2. mcm tak reti penat je tgk dia main.

BuDakHutaN said...

tak pasti jika ada editing yang terlibat, atau ini promosi untuk iklan raket? hehehe

jangan patah semangat wahai MALAYSIA ..
2 tahun lagi kita akan rampas!

kyo_9 said...

humakaih..
manusia ke mamat nih?

Lan Bingka said...

yonna: "tak tercapai akalku".. itu agaknya kata2 orang yg pernah tewas di tangannya..

budakhutan: kena pagi tumpuan dan pendedahan yang lebih lagi dekat pemain2 muda.

kyo_9: rasanya dia alien

+qAsiH naDiRa+ said...

betol ke nie???macam x caye je~hehehe~

Liyka said...

mak aihh.. ternganga den nengok haa..

lin dan mang hebat , ari tu tengok lee chong wei lwn ngan lin dan pun sakit jiwa jadinyee..

Nazra~ said...

adik naz ckup miiiiinat gler ngn mamat china ni....alahai sbr je lah..

Lan Bingka said...

qasih: macam betul..hehe

Liyka: geram je tengok dia main, nampak mudah sangat..:)

Nazra: minat kerana bakat..ok la..;)

iyllienaz said...

haha..hebat betul..xyah masuk kan sendiri..

hans said...

mana tak menang mudah lawa chong wei dgn taufik
latihan dia pun power kut

Nurul Harun said...

tp dia mmg teror pun kan, Lan?

Lan Bingka said...

iyllienaz: sape nak lawan dia, lawan masukkan bulu tangkis tu dulu..

hans: celah ketiak katanya..

Nurul: memang tak boleh disangkal lagi..hampir sempurna permainannya (99%)

Nurul Harun said...

yg masa dia lawan datok lee chong wei, perghh, almost perfect! rs mcm saat tu jugak jatuh cinta! hehehehe

Lan Bingka said...

Nurul: eleleh..

MSR said...

Lin Dan sycho skit je Lee Chong Wei tu dah lemah mental.. pemain kita kurang tahan daya mental.. itu sbb kalah

Lan Bingka said...

MSR: tu yg sampai buat silap sendiri tu.. sangkut kat jaring la, out la..ceh

fndrocka said...

muka lin dan ni macam akim af..tu yg chong weii sedikit keliru

Latest Entri : Peristiwa Subuh

Mohd Shahrul Hafizi said...

hebat giler.