Wednesday, August 4, 2010

Crack

Harapan saya semoga hari Jumaat ini tumpuan saya tak terganggu ketika mendengar khutbah. Dah beberapa minggu sebenarnya terganggu. Rasanya orang lain pun terganggu juga la. Bila ternampak buat kali pertama, rasa macam nak sebat je. Lalu saya lebih banyak memandang ke bawah. Tapi bila pandang bawah lama-lama jadi layu pulak mata ni. Kena lah pandang depan sekali sekala. Yang peliknya bila pandang ke depan, walaupun kita tak nak pandang, tetap macam ada magnet yang menarik pandangan ke situ semula. Durjana betul. Eh, tolong duduk jauh-jauh sikit ye, jangan duduk depan saya.

Yang ni teruk sangat..;p

Bingka: Macam kau sorang ada rekahan..

15 comments:

nursarah said...

lol...

yott said...

ni mmg gangguan serius..

Lan Bingka said...

nursarah: thanks singgah..

yott: fesyen pakai seluar londeh, baju singkat..

Ann said...

sakit mata eh...hehe

Lan Bingka said...

Ann: jangan ketumbit sudah..;p

meowwmania said...

euwww~~

el said...

Eh...takkanlah lelaki pun pakai camtu kot. Selalunya saya nampak perempuan je.

yonna said...

hahaha rekahan? HAHAHAHAHHAHAHAHA

Lan Bingka said...

meowwmania: berat lagi mata memandang..euww

eL: ada gak..selalunya nampak boxer atau seluar dalam la. kalau tak bernasib baik tu yg nampak rekahan tu..ish

yonna: hehehehe..rekahan nak makan penyiku..;p

hentakbelipat said...

kehkehkeh...dulu kat sekolah ad mmbe aku jenis suke tyg longkang nih...aku terus ambik air seuk titis slow2..baru mengeliat die

Lan Bingka said...

hentakbelipat: hahaha.. entah apa yg bestnya tayang2 kat orang kan..

Mohd Shahrul Hafizi said...

giler lah! dalam masjid time khutbah pun ada yg sempat tayang ke? hahaha. ke ko yg mencuci mata???

Lan Bingka said...

Shahrul: itu le pasal.. cuci mata apanya, lagi sakit mata ada..

Mohd Shahrul Hafizi said...

Hahaha. Kalau macam tu ko berebut lah duduk di saf pertama. Kalau ada crack pun, crack dinding je. Ngeee.

Lan Bingka said...

shahrul: hahaha..betul gak kan. tapi takpe la, bagi la otai2 duk depan. kang diorang duk belakang, diorang plak nampak crack tu..;p