Sunday, January 20, 2013

Belum sampai lagi

Setelah berpuluh-puluh tahun menetap di Kuala Lumpur, ini tempat yang belum pernah saya jejaki:
- Menara KL
- Sunway Lagoon
- Taman Rama-rama
- Taman Burung
- Pusat Sains Negara
- Balai Seni Visual Negara (dulu dikenali Balai Seni Lukis Negara)

Macam tak percaya..
Ada je lagi tempat lain yang tak pernah pergi, tapi ni tempat-tempat yang popular di Kuala Lumpur/Selangor.

Mungkin bila dah ada anak nanti baru sama-sama nak pergi buat kali pertama.
(berangan pasal anak la pulak)

3 comments:

LoveBug said...

tak penah pergi juga. jom pergi. hahah

Lan Bingka said...

LoveBug: jom! haha

Tinta Lana said...

Menara KL pun aku tak sampai lagi lan..nama je asal dari kl,hahahah

Yang lain alhamdulillah.. ko travel la, pakai kaki.

Tmn rma2,tmn burung2 dekat je tu. Leh skali pi muzium kesenian islam, memorial tunku abdl rhmn, muzium polis, tman bunga, tgu ngra, bla bla bla. Dah, dah mcm promoter jalan2 kolumpo dah ak,hahaha