Wednesday, May 2, 2012

Tok Wan

Hai, pergi mana cuti Hari Pekerja semalam? Saya pergi menonton The Avengers, kawan belanja. Ok la cerita tu, tapi takde la hebat sangat. Best lagi cerita X-men First Class. Akhirnya semalam hujan kan, wah.. nikmat.

Macam mana dengan hari Bersih 3.0 yang dah berlalu? Kamu ke mana? Ke dataran? Buat keganasan? Sebelum perhimpunan tu pun kita dah tahu apa yang akan berlaku kan..

Saya pun keluar juga pada 28 April yang lepas. Mendekatkan diri dengan alam. Itu lebih baik. Sebelum ni asyik ke puncak Bukit Broga. Kali ni bila sampai je di puncak Bukit Broga, perjalanan diteruskan ke puncak Gunung Tok Wan pula. Mula mendaki pukul 9.00 pagi, sampai di bawah semula pada pukul 2.30 petang. Ok penat!





Bersih 3.0?


8 comments:

Kujie said...

kak jie pun membersihkan diri beredam di air terjun...hiks!

Lan Bingka said...

Kak Jie: lagi best kan..dah lama saya tak gi air terjun ;)

~LoVE PiNk~ said...

pasni cer try gunung nuang..;)

Lan Bingka said...

Love Pink: baguih gak cadangan tu..

meowwmania said...

kite join gak BERSIH

memBERSIHkan ghumah huhuu...

Lan Bingka said...

meowwmania: bagus la tu. mesti anak2 kamu tolong sekali kan? ;)

BP Boy said...

haha bace title ingatkan nak citer pasal atok nenek kat kampung, rindu ke aper.. tgk2 namer tempat rupenyer.. haha

Lan Bingka said...

BP Boy: nama gunung ye :)