Tuesday, December 29, 2009

Karnival bowling 2010

Masuk kerja semula setelah cuti 10 hari, tiba-tiba ada poster karnival bowling anjuran jabatan saya pula. Kebetulan hari Jumaat lepas baru main bowling dengan kawan-kawan. Hmm..diorang ni macam tahu-tahu je saya berbakat dalam sukan ni. Dah 2-3 orang tanya saya nak masuk ke tak. Ala, cakap je la nak 1 kumpulan dengan saya, malu-malu pulak. Minta maaf ye, saya tak boleh memilih ahli kumpulan. Semuanya ditentukan melalui undian.


Inilah bukti betapa bagusnya saya dalam sukan bowling ni. Tak sampai 100 mata pun..;) Samalah juga dengan kawan-kawan saya tu. Tak cecah 100 mata pun boleh menang. Selalu kami main futsal je, tapi hari Jumaat tu futsal dibatalkan sebab ada beberapa orang geng futsal pergi bercuti ke Taman Negara. Entah macam mana timbul idea nak main bowling pula. Layan saja..

Nasiblah siapa dapat 1 kumpulan dengan saya nanti...hehehe. Hmm, karnival tu 24 Januari 2010. Sempat kot nak berlatih 2-3 kali. Itu pun kalau semangat la.

Bingka: Dapat buat 1 strike ok! Keluar gambar ayam belanda tu...haha

5 comments:

Farhana said...

Haha.. Tak penah main boling pun sebab tak pandai.. Dan takut nak main.. Takut orang nengok. Hahaha.. ;p

eL said...

Sayalah penambah statistik "bowler yang suka campak bola ke belakang" muahaha!

Lan Bingka said...

Farhana: nanti bila2 ada masa cuba la main, mana tahu ada bakat terpendam..

eL: kalau macam tu kena buat2 macam nak baling ke arah orang ramai, nanti bola tu akan terlepas ke belakang (ke arah pin) la..

Nazz said...

Salam...

Aku fobia bila tengok bola bowling.. sejak sorang member tak sengaja 'terbaling' ke belakang dan kena kat aku.. adusss.. sakit wo...

Lan Bingka said...

Nazz: ye ke? mesti lebam kan..