Monday, April 20, 2009

Nak 'smackdown'


Saya terlihat pemandangan ni di dalam surau beberapa hari yang lepas. Rasa nak 'smackdown' je. Kalau ye pun nak berehat, takkan la sampai macam tu. "If you smell...!! What The Rock is cooking..!!"

8 comments:

Emblem of Purity said...

Muahahaha....tersembur air milo yang tengah minum ni. Siap pakai tagline The Rock lagi LOL...lan...lan...

Lan Bingka said...

hehe..rindu la zaman The Rock..
masa tu best skit tengok WWE..

sekarang dah tak layan dah..bosan

Emblem of Purity said...

Skrg tgk movie yg dia berlakon je la Lan....

PJ selamba said...

wakakaka!
ampes tul...
kreatif kan dia...

p/s: what bukan when..

Lan Bingka said...

PJ selamba: eh, silap plak..

ok, dah betulkan...;)

fiezabaiduri said...

what eh, bukan when?
ku pikirkan when gitu.hehe..

woo..betol² tido ke main² je tu.
tak sesuai tau.

huzaimi said...

idup lagi ka tu? wakakakaka

Lan Bingka said...

mie: hehe, memang tak puas hati masa aku tengok tu...rasa nak baling kain pastu terus keluar, buat bodoh...