Monday, September 24, 2012

Meremang

Ada yang dah lama tak meremang? Meh sini I bagi Love..



Meremang tak I punya Love?
Tu la, I dah kata..

12 comments:

cHeRyNa PiReS said...

minat shila amzah?

Lan Bingka said...

Cheryna: takde la sangat sebenarnya, tapi saya happy tengok dia mengubah penampilan kpd yg lebih baik :)

Tinta Lana said...

Assalammualaikum.

Tu dia..sampai tukaq nama jadi Shila kat shout,heheheh.

Akak dah tengok kat youtube persembhn dia yg lain. Memang rasa bangga, tambah jadi juara! ^_^

Lan Bingka said...

Tinta Lana: ada orang tu tegur, dah lama nora danish kat situ.. saja nak tarik perhatian..hahaha

kujie said...

view youtube dia berkali, kali..rasa seronok sebab pencapaian dia

♥ sitifarhana ♥ said...

shila mmg ohsem habis..suara mantafff,,thniah kat die..

Lan Bingka said...

Kak Jie: saya baru tengok.. :)

Lan Bingka said...

sitifarhana: memang ohsem dan taff.. eh

shiyda said...

dulu tak suka sgt shila amzah , tp bila tgk dia nyanyi ni , woahh ! bravo ! haha

Lan Bingka said...

shiyda: sama la.. ;)

♥ Nana BamBam ♥ said...

meremang rambut nana....haha :D

Lan Bingka said...

Nana: patut la nampak macam singa..hehe