Friday, December 23, 2011

Sayang sungguh

Tadi nak delete draf entri lama yang tak jadi publish..
Sekali terdelete entri yang dah publish dan ada komen..
Sayang sungguh..

Bengap juga kamu ni..

10 comments:

eL said...

Errrrr....boleh tak nak angguk tanda setuju dengan ayat yang italic terakhir tu? Hahaha

Lan Bingka said...

eL: huaaaa..

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

no la lan..bukan bengap..tersilap =D

Liza Abu Bakar said...

alamak silap teknik... takdir Allah..pengajaran juga tu

Lan Bingka said...

syafawani: nyesal tak tengok betul2..huhu ;)

Lan Bingka said...

Kak Liza: bleh belajar dari kesilapan.. :)

c'axoera said...

hua hua huaaa :p sabo jer lah :D

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/gaban-pun-tak-sebizi-aku-haha.html

Lan Bingka said...

c'axoera: terpaksa redha..huhu

Lizzie Yasmin said...

nasib baik bukan entry yang tgh schadule

Lan Bingka said...

Lizzie Yasmin: kelam kabut, macam tu la jadinya.. ;)