Saturday, December 31, 2011

Penutup 2011

Saya baru lepas mengimbas memori 2011. Belek semula gambar-gambar sepanjang tahun. Banyaknya kenangan, berapa gig agaknya memori otak saya yang dah diguna. Saya merumuskan bahawa tahun 2011 ialah tahun yang paling sibuk dengan kerja. Oh my..sibuk gila, kalah tahun-tahun sebelumnya. Saya harap trend ni tak berterusan. Selalu balik malam sampai akhirnya saya duduk rumah sewa di Bangi. Weekend baru balik kampung. (kampung la sangat, KL je pun)

Tahun ni juga saya menjadi ahli 3 series. Selamat tinggal 20an. Dan yang tak bestnya, saya dah takde geng bujang daripada kalangan kawan rapat. Dulu 2 orang bujang. Sekarang saya bergerak solo, meninggalkan lagi 8 orang. Macam penyanyi la, baru masyuk sikit.

Saat paling sedih pastinya kehilangan seorang kawan yang kembali ke rahmatullah. Itulah sekali saya mengalirkan air mata tahun ni.

Saat paling berharga dan paling buat saya gembira ialah menyertai kumpulan Toon Army. Baru la meriah sikit hidup, terutama pada hujung minggu. Menonton bola dan main futsal sama-sama. Terbaik!



Saya membuka tirai 2011 dengan aktiviti mendaki Bukit Tabur. Lepas naik Bukit Tabur tu terus rancang kononnya nak jadikan 2011 penuh dengan aktiviti outdoor. Ceh, apa yellow pun takdak. Sibuk punya hal la ni. Tapi tak sangka saya akan menutup tirai 2011 dengan aktiviti yang sama pagi tadi. Ok la tu kan.. :)



Banyak lagi cerita, letih la nak cerita semua. Ingat laporan tahunan ke..

Kepada yang memeriahkan blog saya yang tak seberapa ni sepanjang tahun 2011, terima kasih banyak-banyak! 

Harapan 2012? Well, harap-harap ada 'perubahan'. Misi diteruskan...huhu

* Sambutan tahun baru saya di rumah je, bosan.

4 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

haha..dah cecah angka 3 yea..kira 30-an dah tu ek ?

Lan Bingka said...

Nana bambam: ye la..hehe

eL said...

Laah....dah 10 thn la saya baca blog ni eh sebab masa follow tu rasanya tuannya baru umur 20. Welcome to the club LOL

Haha gila exaggerate ayat makcik....

Lan Bingka said...

eL: masa umur saya 20 tahun tu saya main friendster je..hahaha