Monday, September 5, 2011

Kehebatan Bang Long

Kamu jangan nak bising-bising pasal siapa Bang Long, siapa bukan. Tengok dulu video ni.



Inilah Bang Long sebenar. Sepak 2 orang, tapi 3 orang yang terpelanting. Lepas tu pulak, takde masa nak jimat2 peluru ni, baik nyalakan rokok. Hebat gile.

10 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

he..he.. ini memang hero terbaik punn.. seronok juga tengok walaupun auta banyak.

Lan Bingka said...

Kak Liza: hiburan terbaik..hahaha

maCy said...

hehe layan jugak ea. uhuhu

Lan Bingka said...

maCy: tengah bosan2 kat ofis tadi, terus jadi ceria..haha

solomolo said...

bang Long Otai tue...
hahaha...

Itu Aku said...

inilah abg long...hehhe

Lan Bingka said...

solomolo: takde yg boleh lawan..haha

Lan Bingka said...

Itu Aku: respek terus ngan abg long..hehe

Faizul said...

Hhahaha.. ni bukan abg long.. ni पिता

Lan Bingka said...

Faizul: apa perkataan ko tulis tu? haha