Tuesday, September 27, 2011

Ilusi 3 tahun

Minggu lepas genap 3 tahun usia blog ni. Dah banyak yang saya coretkan, namun banyak lagi yang tak terkongsi. Mungkin saya simpan saja sendiri.

Lewat ini, saya banyak mencari kelainan. Cuba lari dari kebiasaan. Mungkin sementara, mungkin berterusan. Mengulang rutin ternyata membosankan. Memikirkannya apatah lagi. Jiwa-jiwa yang ramai itu sudah ada episod baru mereka. Lalu yang biasa itu jadi tawar. Sebab itu.. ye, sebab itu kena berubah. Salah satunya ialah tinggal sendiri. Tapi yang dicari belum jumpa lagi.

Saya lihat jumlah follower makin bertambah. Saya gelak sendiri...kahkahkah...ini ilusi.

*ramai teman yang berkonvo minggu ni. Tahniah!

12 comments:

Sky0ne said...

tahniah sudah 3 tahun! Teruskan menulis!

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

selamat hari jadi belog lan! :D

Atiqah Ahmad said...

teruskan menulis. 3 tahun yang seronok. kan? ;)

~cik shanashaida~ said...

wiwit da 3 thn.. trskan menulis ye incik Lan..1 lg teruskan mencari ape yg blom jumpa lg tu..;)

meowwmania said...

wahh dah 3 tahun..tahniah!

smoga ketemu apa yg dicari ;)

Faizul said...

3 tahun??? Pantas betul masa berlalu...

Lan Bingka said...

SkyOne: terima kasih! insyaAllah, selagi ada kelapangan.. :)

Lan Bingka said...

Syafawani: terima kasih! ;)

Lan Bingka said...

Atiqah Ahmad: thanks selalu singgah.. (walaupun jarang komen).. ;)

Lan Bingka said...

cik shanashaida: thanks! ok, saya akan sambung cari..huhu

Lan Bingka said...

meowwmania: terima kasih mummy meoww.. =)

Lan Bingka said...

Faizul: tu la kan.. kejap je