Saturday, July 9, 2011

Teka tepat

Baru-baru ni saya ada masuk satu contest. Saja la nak masuk, lagipun saya tak pernah masuk mana-mana contest yang dibuat oleh blogger, sebab kebanyakan contest nak kena letak gambar la, nak kena jadi follower la, nak kena buat entri la....saya tak reti sangat. Yang ni senang, jawab je terus. Setelah mencongak guna sempoa, saya pun letak jawapan saya. Tak sangka apa yang saya jawab tu tepat. (Ini jawapannya)

Kelmarin saya dah dapat hadiah contest tu. Yang menariknya sebelum buka sampul surat tu, saya sempat teka apa yang ada di dalamnya. Tepat lagi tekaan saya...hehe

tadaa..
Terima kasih Kak Jie! :)

19 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

nk ikot lan? ;D

Lan Bingka said...

jom..;)

Kujie said...

sama-sama
jumpa kt stadium
no tel ada kt sampul surat tu :p

dan..........kak jie pi ampang point nk beli tiket tu!

dah dekat kan...hehe

Sky0ne said...

wahhh tahniah!

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

tiket tadak ;( hmm

Lan Bingka said...

Kak Jie: ok kak, jumpa nanti.. La, dekat sgt tu..hehe

Lan Bingka said...

Skyone: tq!

Lan Bingka said...

Syafawani: camne nk ikut tu..hehe

Seri said...

tahniah

meowwmania said...

wahh tahniah!

sy pon malas nak masuk2 contest ni kalau ada mcm2 syarat hehe...

Lan Bingka said...

Seri: terima kasih!

meowwmania: terima kasih!
kan..leceh la..hehe

maCy said...

WAHHHH ADIAH DIE!

eL said...

huhuhu...staf company yg sponsor team tu pun takde tiket tu :-(

Lan Bingka said...

maCy: hehe..best kan

Lan Bingka said...

eL: hehe..patut diorang kena sponsor staf gak..

yott said...

tahniah Lan..;)

Lan Bingka said...

thanks yott..

Zil-el-Saif @ The Encik Saif said...

best la hang dapat tengok 9 gol LIVE..

Lan Bingka said...

Zil-eL-Saif: sangat best! ;)