Thursday, June 23, 2011

Serangan Anonymous

Ada aku kacau bini orang? Takde..
Ada aku kacau tunang orang? Takde..
Ada aku kacau awek orang? Takde..
Ada aku hutang dengan orang? Takde.. (orang hutang dengan aku ada la)
Ada aku cari pasal dengan orang? Takde..
Jadi apa masalahnya sekarang?

2011.06.19 - depan rumah ^!*%#@

26 comments:

Finaz Jaafar said...

wow ni sakit ati pnye psl ke pe?

yott said...

erk??
kena siasat Lan..
mcm keja org mental disorder jer..

Miss b said...

hem.
ade batu jatuh kot.
hehe

Hafizah Mohamad said...

manusia ni kadang2 x fikir...tahu buat sembunyi tgn....diaorg ingat senang ke kita nak tabur duit kat kedai cermin keta ni...bukannya harga singgit dua...sabo jer la...=)

meowwmania said...

adoii...sapa punya keje la tuh

Sky0ne said...

jahanam betul siapa yg buat jadi macam ni

anakNordin said...

ksian nya...rport polis!!!!!

naz said...

perghhh manyak langsi ini orang haha

cik putih said...

ni ape kes ni ?

jom lihat sini: NAK STOP BERBLOG LA :(

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Perghhh retak seribu!

Seri said...

sabar je la. dugaan

maCy said...

waduh..

Nurateeqa Jani said...

Aishhh .
Jiran2 penah kena kes semacam ni tak ? bahaya betull .
seram plak rase . wuish .

+qAsiH naDiRa+ said...

sapa punye keje ni?lan punye kete ke?

ciEk NiENa said...

woooo... ini kes naya ni.. huhu.. jeles apa.. huhu

Lan Bingka said...

sorry lambat balas..

finaz: nak sakit hati pasal apa pun tak tahu..

yott: betul tu, sakit jiwa ke apa entah..

Miss b: kalau duk apartment bleh jadi gak, tapi ni teres..

Kak Hafizah: terbang RM320..

meowwmania: entah la..grrr

Lan Bingka said...

SkyOne: memang jahanam..

anakNordin: repot kat awak je bleh? ;)

naz: memang mau kena hantam..

cik putih: kes khianat..

syafawani: tengok la alat apa yg diguna tu..;)

Lan Bingka said...

Seri: tak kacau orang pun kena macam ni..

maCy: geram..

Nurateeqa Jani: dulu ada kes pintu kereta kena kopak, tapi pecah2 cermin depan macam ni takde la.

qasih: yup, kete saya..

ciek Niena: bala..bala..

Kamarul Azri™ said...

siapala punya angkara ni. orang yang tak bersalah jadi mangsa...
da buat repot ke bro/.?

LUNA LANUN said...

dah xder benda lain berdekatan org tu kot utk dia lepaskan geram... apa2 yg berdekatan, dia tibai je la...

Entri terbaru:

1. Mohon Sebarkan - Gambar Palsu vs Gambar Sebenar Batu Terapung Dalam Peristiwa Isra' Mikraj
2. Bukan Nak Jaga Tepi Kain, Cuma Prihatin Pada Orang Lain
3. 7 Tips Menjadikan Artikel Blog Anda Mesra Pembaca
4. Farmville Memang Wujud Di Papar, Sabah
5. Kompleks Sejarah Bukit Malawati, Kuala Selangor

by LUNA LANUN

solomolo said...

sapa yang bengong ni ???
dah takde keje ker ???

Lan Bingka said...

Kamarul: biarlah..nanti orang yang buat tu akan dapat balasannya.. mungkin orang lain pulak yg buat kat dia..

LUNA: kalau dah geram sangat patut hantuk je kepala kat tiang..

solomolo: memang langsi..

~cik shanashaida~ said...

oloh2..xpasal2 terbang duit cmtu jek!! hurmm..pe kena la gak nye org tu, xde notip tetibe wt cmni..

Lan Bingka said...

cik shanashaida: dah gila agaknya..

annfrendly said...

err mungkin orang mabok yg buat ni.. kejam sungguh.. kalau dapat.. hentak kepale dia..
wahahaha jahat ann :D

Lan Bingka said...

annfrendly: mungkin jugak tu.. tolong la hentakkan, saya bagi..;p