Monday, April 18, 2011

Bagi ada jiwa

Nampak kaku pulak header blog ni tanpa hidupan kan. Jadi saya letak la gambar tuan punya blog, bagi ada jiwa sikit. Mula-mula tu saya cadang nak letak gambar saya dengan kuih-muih. Tiba-tiba terdengar macam ada suara ~  "Apa ke he kamu ni?!! Nak kena kokak ke leher tu?" Terus tak jadi nak buat.

In my place..

26 comments:

nulhazwany abdul malik said...

kokak leher .. hehe dah lame tak dengar orang cakap macam tu. :))

~cik shanashaida~ said...

wiwitttt...heeeee

yonna said...

much better! :D

Lan Bingka said...

wany: haha..tu yang saya takut tu..;)

Lan Bingka said...

shana: hehe..tetiba rasa nak menyelit kat header..;)

Lan Bingka said...

yonna: thanks! ;)

ferra said...

kuikuikui. nape tak letak gmbar kueh bingka ;p

Lan Bingka said...

ferra: dalam dilema nak letak ke tak..poyo kan? Hehe

eL said...

Sangat belia.

Lan Bingka said...

eL: tang mana tu? ;p

Miecyber said...

Header yang menarik...

Top 10 negara sihat

yott said...

hai org yg kat header tu..;)

Lan Bingka said...

Miecyber: terima kasih!

Lan Bingka said...

yott: hai hai hai..;)

meowwmania said...

oh! hai Lan =]

Lan Bingka said...

meowwmania: hai, jaga diri k..

Penulis Bogel said...

custom tu...nice

Lan Bingka said...

PB: thanks..reti sikit2 je pun..:)

Far8 budak baik said...

header pelang lahh wehhh..
jeles disni haha =)

Lan Bingka said...

Far8: itu baru sikit..haha ;p

Ann said...

kokak tu bahasa pe? mcm penah dgr

Lan Bingka said...

ann: bahasa dalam cerita kak limah..haha

maCy said...

jangan. nati macy lapar. huhu

Lan Bingka said...

maCy: haha.. ye la..

+qAsiH naDiRa+ said...

hehehe~nampak lain sket bila masuk blog ni td~ngeh3~cantek2~

Lan Bingka said...

qasih: thanks.. tiba2 saya rajin nak edit header.. (jarang berlaku tu) ;p