Saturday, February 12, 2011

30 sen akan tiba

Eh, baru teringat ada blog. Leka menonton j-drama..hehe

Ok la tu, duduk diam-diam...tak kacau anak dara orang. Hmm..bagusnya..;)

Baru-baru ni saya ada beri ucapan kepada seorang rakan sebaya di FB.

30 sen sudah..
Dalam 9 bersaudara (teman-teman rapat saya sejak sekolah), dia yang paling sulung dan saya yang paling bongsu. Ada 9 bulan lagi untuk saya menikmati zaman 20 sen. Eh, bukankah itu hanya angka? (Saya setuju sangat!)

***

Ada orang mulakan salam perkenalan macam ni..


Saya nak kata....."no comment.."

27 comments:

sui nawi said...

lahir bulan 12 ye? :)

Lan Bingka said...

sui nawi: bulan 11..;)

Ann said...

hehe igtkn pompuan jer yg suka buat sape yg sulung n bgsu..

Lan Bingka said...

Ann: saya & kawan2 tak penah sibuk pun sape sulung sape bongsu.. saya saja je nak cerita kat sini..;)

meowwmania said...

ish ish...takde koje gamaknya, abaikan sajalah si ungka tu yer cek lan bingka ;)

Lan Bingka said...

meowwmania: hehe.. saya tak kisah kalau dah lama kenal ;)

Sky0ne said...

ohh aku ada membe skolah, nama gelaran Ungka

Lan Bingka said...

SkyOne: aku plak ada member, nama gelaran arek (cuba terbalikkan)..

naz said...

haha bingka kan dah cukup shortform kalau ungka lain jadi nya

Seri said...

bingka dan ungka jauh bezanya

Balqish Shafiqa Bajury said...

incik bingka, zaman sekolah meriah ye!
bingka kan sedap dimakan.
ungka x boleh dimakan.

Adzriel AB said...

mak saya panggil bingka tu bengkang coz org perak.

tapi nak berkenalan mcm tu mmg tak sopan. tidak menghormati org lain. harap sabar ye.. patutnya akak tambah isi bahasa dlm entry ni :

http://adzriel.blogspot.com/2011/02/jangan-kedekut-dan-terlalu-berkira.html

Lan Bingka said...

naz: kan dah molek tu. bingka = bingkisan dari aku..untuk kamu ;p

Lan Bingka said...

Seri: hehe..agak2 ungka suka makan bingka tak?

Lan Bingka said...

Balqish: zaman sekolah memang terbaik! rasa nak makan bingka sekarang..;p

Lan Bingka said...

Adzriel AB: hormat tu kena ada.. akan lebih dihargai..:)

thanks singgah kak..

maCy said...

tak faham

Lan Bingka said...

maCy: tang mana yg tak paham? saya sudi membantu..:)

IeDa said...

terlalu peramah pon susah gk kn? apa2 pon kene pk sblm ckp.. kn? kn? kn?

Lan Bingka said...

IeDa: betul tu.. dan kena tengok dgn siapa kita cakap..;)

yonna said...

oh myyyy hahaha ni memang kreatif! its ok bro.age is just a number :)

Lan Bingka said...

yonna: hehe..saya sokong!

Mohd Shahrul Hafizi said...

Hahaha. Style la wish camtu. Nak tiru gak la cara camtu. Hahaha.

Mak, "Lan! Bila ko nak bagi mak menantu ni. Tak sabar dapat cucu ni."

Hehehe.

Cik XYZ tu suspek muka ko sama macam ungka kot. Hahaha.

Lan Bingka said...

Shahrul: takpe, dia baru je dapat cucu.. esok genap umurnya 3 bulan..:)

nadzirah aqilah said...

lorrr... ingatkan apa yg doplohsen apa yang tigaplohsen.. okey2.. phm dah... hehehe..

tapi betollah.. umur tu sekadar no je.. (^__^)

Lan Bingka said...

nadzirah: hehe..thanks singgah

Mohd Shahrul Hafizi said...

Ambil kesempatan la ni ya. Ada alasan baik. Bagus.