Thursday, January 13, 2011

Fasha Sandha terasa hati

"Cerita Fasha Sandha ni isu semasa negara eh?"  "Ye bang, No.1. Kalau Pamela Anderson setuju berlakon dalam filem Dr. Rozmey baru boleh lawan cerita ni.."

"Owh gitu...nanti kalau Fasha ada terasa hati lagi ke, riang ke, gayat ke... bagitahu la..."

Fasha terasa, Khir tak terasa pun..
Lembap!

27 comments:

Atiqah Ahmad said...

tak patut masuk surat khabar pun cerita ni.

Lan Bingka said...

Atiqah: rakyat tak perlu tahu..

meowwmania said...

hahahaha...

kann...ada aku kesah huhuu

Ann said...

tak sesuai lgsung masuk dlm ruangan negara..ruangan gosip je yg sesuai.

yott said...

msk dlm kolum negara..aihh..

Lan Bingka said...

meowwmania: kosmo cuba buat lawak..;)

Lan Bingka said...

Ann: betul tu..:)

Lan Bingka said...

yott: berita yang takde makna..

Kujie said...

selalu beli kosmo sbb intan nak baca
tapi hari ni tak jadi beli

Lan Bingka said...

Kak Jie: beli la kak..berita penting tu..hehe

+qAsiH naDiRa+ said...

mcm2 hal dia ni~bukan penting sgt pun smpai satu negara nak tau~kalo hal baik xpe gak.ni lg byk negatif~em...mcm2~

Lan Bingka said...

qasih: kan..macam takde hal lain nak cerita..:)

izuan said...

dunia dunia..

Seri said...

nak penuhkan ruangan surat khabar agaknya

Lan Bingka said...

izuan: :)

Seri: kalau ceritanya kat bawah2 takpe, ni atas sekali.. apa ke he nye?

+qAsiH naDiRa+ said...

tp bese la 2 lan~dalam dunia kewartanan mmg mcm 2 pun~cikgu sy dlu pun penah ckp,ada segelintir wartawan kat malaysia ni nak buat duit lebih dgn cerita2 mcm ni~

maCy said...

sape fasha sandha? hahahaha ;p

Lan Bingka said...

qasih: oo..dapat duit lebih..;)

Lan Bingka said...

maCy: bagus soalan tu..hehe

Balqish Shafiqa said...

lepas ni nak rujuk kamus dewan, terasa hati tu mcm mana?
apa agaknya motif nak terasa hati?
:)

Lan Bingka said...

balqis: mengada2 kan..;)

zirconia said...

malas nak layan orang kontroversi nie. hihi

Lan Bingka said...

zirconia: layan la orang lain..;p

aNiS tHe BumbleBee said...

newspaper malaysia ni dah abih cerita agaknye..

hep!! salam kenal..

Lan Bingka said...

anis: kadang2 memang macam tu..

salam kenal..:)

Mohd Shahrul Hafizi said...

Janganlah baca akhbar tabloid. Cerita merepek je banyak.

Lan Bingka said...

Shahrul: baca secara online je pun..