Thursday, December 2, 2010

Mesej dari kawan lama

Sekali sekala dapat mesej dari kawan lama memang seronok. Boleh la berbalas mesej seketika, bertanya khabar dan sebagainya. Baru-baru ni saya dapat mesej dari kawan sekolah rendah. (sekolah rendah? ...itu cerita berbelas tahun yang lalu). Bila kali terakhir jumpa pun saya dah tak ingat. Dia selalu bertukar nombor handphone. Jadi mesej pertama tu selalunya dia kena perkenalkan diri sebab dah tak guna nombor yang sama. Nombor saya pulak memang tak pernah bertukar. Itu la satu-satunya dari dulu sampai sekarang, dah 9 tahun..

Bila dah saling berbalas 2-3 mesej, sekali dapat mesej macam ni... "lan bagi popuan sorang...he8"
Rasa macam....."come again?" 
Malas nak layan.

Bingka: Eh, dah lama tak main SMS ngan Cik Nab. Kenapa ya?
Owh...we're not together anymore...patut la...;p

35 comments:

Siti said...

suka2 je dia cakap gitu kan?ingat awak cop pompuan ke?hehe

Ann said...

slh org tu dia tnye..hehe

yott said...

che nab dgn lan...hrmm..;)

Lan Bingka said...

Siti: macam la bleh bagi2 macam tu je..;)

Lan Bingka said...

Ann: kalau orang yg rapat ngan saya, boleh la anggap macam bergurau.. ni orang yg dah lama tak jumpa, macam janggal je rasa..:)

Lan Bingka said...

yott: pandai je tukar jadi che nab..;p

meowwmania said...

amboii bole pulak main mintak2 camtu yerk...

cik nab?? jeng jeng jengg...

Lan Bingka said...

meowwmania: saya balas "mana ade, semua kawan pompuan da kawin"..;)

jeng..huhu

Cik SHiNJU said...

erk...ade supply pompuan ker? :P

Lan Bingka said...

Cik SHiNJU: huhu..takde la

Kujie said...

ye lah..kalau kawan rapat biasa bergurau2 bolehlah....

"lan....belanje kepsi jom"

Lan Bingka said...

Kujie: tu la, kalau kawan rapat saya tak kisah, kita pun dah kenal kawan kita tu macam mana..
ni dah lama tak jumpa. hmm..kira bukan nak tanya khabar sangat pun, ada tujuan lain..;)

akak suruh saya belanje ke akak nak belanja? ;p

eh kak, ari tu saya lalu serendah la nak ke fraser hill..;)

naz said...

aikk tokan ke bai? haha biasa lah lelaki kan kan kan

Lan Bingka said...

naz: tokan mendenye...

kalau dah lama tak jumpa, banyak lagi benda lain boleh tanya kan..

tanya khabar tak ikhlas tu..;)

+qAsiH naDiRa+ said...

hahahah~bese la 2 borak laki~pompuan je~ :P

maCy said...

eh eh suka2 ati dia je~

Lan Bingka said...

qasih: ye ke..hehe. sembang pasal bola pun banyak tau..;p

Lan Bingka said...

maCy: macam mintak gula2 je kan..
terus cakap takde..;p

IMANSHAH said...

eh ade lak, macam la bisness pempuan..haha

salam ziarah

Lan Bingka said...

IMANSHAH: dia mesej silap lan kot..haha

thanks singgah..;)

zirconia said...

diri sendiri pun tak berteman lagi ye lan? eh eh ada cik nab?

Lan Bingka said...

zirconia: betoi tu..;)

hehe...kisah lama

yonna said...

manusia tipikal macam ni la! grrr "bagi pompuan la"
"rekemen sorang bf/gf kat aku! "

LOL. tapi ok lah tu bro dari dia mintak duit hahhaa

Lan Bingka said...

yonna: kalau ajak masuk MLM lagi pening nak layan..haha

za petrelli said...

bisnes pompuan kah? haha

Lan Bingka said...

za petrelli: haish..idok le ;p

za petrelli said...

hahaha..mane cik nab pegi?

Lan Bingka said...

za petrelli: hmm..ada je kot kat umah dia..;)

azana said...

cik nab datang....hahaha

Lan Bingka said...

azana: tetiba je jadi cik nab eh..;)

eL said...

Alah...nak jugak la sorang LOL. Dia ingat ciken fader ke apa.

Lan Bingka said...

eL: sori la, takde..saya tak ternak ayam..hehe

Mohd Shahrul Hafizi said...

Hahaha. Mungkin bergurau kot Lan. Tapi kalau dah lama tak contact tanpa tanya khabar terus nak awek tu, memang cari pasal la. Ko bagi je cicak betina kat dia. Hahaha.

Carilah che nab yg lain plak. :)

Lan Bingka said...

dah lama gile tak contact..

dalam proses mencari la ni...cewah ;)

Mohd Shahrul Hafizi said...

Kalau jumpa lebih, bagi la satu. Hehehe.