Thursday, April 29, 2010

Dicabul dalam bas

Satu hari, saya berdiri dalam bas yang hampir penuh. Bas berhenti di satu perhentian, beberapa orang penumpang lagi masuk. Makin penuh. Ah, jalan sesak pula. Lambat lagi la nak sampai. Kaki dah lenguh.

Sedang saya berdiri, tiba-tiba terasa ada sesuatu menyentuh punggung saya. Saya diam. Sentuhan itu berterusan. Keras rasanya. Saya diam. Tiba-tiba bas berhenti mengejut. Sentuhan itu terus menusuk tepat ke celahan (celahan apa ye?). Terjengket kaki saya, terkejut. Berani sungguh! Saya toleh ke belakang. Nyonya tua sedang memegang payung. Perlu ke pegang payung melintang macam tu? Kan lebih elok kalau dipegang menegak. Lantas saya beralih tempat...*@#^%. Nyonya tua buat tak tahu. (Mungkin dia senyum dalam hati)

Bingka: Kenangan naik bas Tong Fong

34 comments:

Ahmad Fetri said...

Ni kene ada bas khas untuk laki la cmni... kakaka

♥ciK-t0ge ♥ said...

wakakakakaka....
=)) payung itu pencabol!

FarhanaDr said...

Erk.. Tak sakit ke wahai encik Lan? Hahaha.. Kesiannye.. Huhu..

iyllienaz said...

haha..terbaik lah nyonya tu boleh pegang payung mcm tu..pastu siap main cucuk2 orang..memang kelakar..

nabilah_2908 said...

hehehe..sorry tergelak lak... :)


slm kenal dr nabilah... :)

BalqisShafiqa said...

haha. teruknya!
nape x sangkut payung tu kat tingkap ke?
x pasal2 tereksiden. :)

Lan Bingka said...

ahmad fetri: gile boring..haha

cik toge: payung dan tuannya sama je..;p

Farhana: kalau tak pakai seluar sakit la kot..hehe

iyllienaz: pastu buat muka tak bersalah..huhu

nabilah: suke ye..

Balqis: tu la.. saja je tau..;p

penaberkala said...

lol, lucah gila tajuk,haha
apapun, nyonya tu terbaik la
saje je nk jolok org guna payung,haha

syahirul said...

aku sokong laki kene ada bas khas sendiri, mcm pompuan ada gerabak khas.. lalala

Kujie said...

ha ha ha.... tak de pengalaman kena cabul mcm tu....rela ade lah..hahaha

Lan Bingka said...

syahirul: best ke? :)

Kujie: hahaha.. saya tak rela kak! ;p

julietchun said...

nyonya tu geram tgk ko,hahahaha

Lan Bingka said...

julietchun: dia bajet orang pun geram tengok dia..;p

yott said...

mmg dah patut kan ada bas/train untuk woman only.. utk elak perkara2 mcm ni

Nurul Harun said...

hahahahhaa,,,comel nya la hai! :D

Lan Bingka said...

yott: betul tu.. supaya kaum lelaki tak dicabul lagi..;)

Nurul: suka nampak..:D

maCy said...

lawak la.. ahaha

Lan Bingka said...

macy: hehe..thanks komen

amirah said...

adehh...sabo je la nyonya tu

Lan Bingka said...

amirah: tu la kan..sabo je la
kesimpulannya..hati2 dengan nyonya tua..hehe

thanks komen..:)

cHeRyNa PiReS said...

lan...ni boleh mendatangkan marah k!:P

Lan Bingka said...

sha: mana taknya.. gangguan seksual tu..:P

A-Y-I-E said...

fuh... kesian ko.. mesti xleh buang air besar ... huahuahuahua

http://a-y-i-e-sharing.blogspot.com/

Lan Bingka said...

AYIE: boleh je..:)

Liyka said...

ahahahaha lan,, kelaka kelaka ! :))

Lan Bingka said...

Liyka: sekarang memang kelakar.. tapi masa kena tu tak kelakar ok..:)

thanks singgah sini..

+qAsiH naDiRa+ said...

hahaha~nasib baik ngn nyonya.hahaha~lawak la~ :D

Pipi Muncet said...

tergelak saya. haha
jadi buasir tak?

Lan Bingka said...

qasih nadira: kalau ngan gadis, saya suruh dia bertanggungjawab..:D

pipi muncet: tak la..hehe

Nurul Harun said...

Lann ohh Lan, mana update baru?

Lan Bingka said...

Nurul: nanti la..;p
ada orang tunggu rupanya..hehe

Mariella said...

hahaha....
nasib baik payung...

✿ shuhada said...

hahahahha. seb baik xluke!

yonna said...

HAHAHAHAHHAHAHAHA payung rupanya T______________________T