Friday, March 19, 2010

Teka Iklan

Bosan betul jika sesuatu rancangan televisyen diselangi dengan iklan yang terlalu banyak kan? Nak nak kalau sedang menonton drama/siri kegemaran. Balik-balik iklan...balik-balik iklan. Lama pulak tu. Tak puas rasanya menonton kan? Rasa macam baru sikit kita menonton...alih-alih 'to be continued...'...haha.

Tapi saya teringat kenangan semasa kecil. Saya dan adik-adik sangat suka dengan iklan. Bila mula sesuatu iklan, kami akan meneka iklan apa yang ditunjukkan tu. Seronok betul. Sampai dah hafal kebanyakan iklan masa tu. Ye la, dulu bukannya ada PS, PSP, Wii dan lain-lain. Kena la kreatif sikit.



Bingka: comelnya dia..:)

3 comments:

FarhanaDr said...

Ohoho.. Suke nengok anne ngasri ya.. Mst suke nengok cili padi ni.. Heehee.. :)

Betul tu.. Zaman skang iklan pnjang giler pastu pelik2 punya iklan pun ade.. Hehe..

Lan Bingka said...

FarhanaDr: masa kecik dulu, budak mana yg tak suka tengok cili padi..memang rancangan kegemaran..:p

NADIRA SALIM said...

alahaiii..
comey nya ann ngasri..
:)