Thursday, August 13, 2009

Tioman 2009

Assalamualaikum semua! Maaf la sebab dah lama tak update blog ni. Sibuk semacam..;) Saya baru balik dari Pulau Tioman pada petang Sabtu lepas, ada program selama 3 hari 2 malam di sana. Kami menginap di Berjaya Tioman Beach Resort. Kalau pergi sendiri takde la duduk kat situ kan..hehe. Saya jumpa kawan sekolah rendah saya tau di sana. Nazril namanya. Dia bekerja sebagai eksekutif di Berjaya Resort tu, dan dia yang menguruskan jadual kami di sana. Sempat la kami bersembang serba sedikit perkembangan masing-masing. Eh, lupa pulak nak bergambar dengan dia. Lembap betul.

Pada pagi hari kedua, acara sukaneka diadakan. Memang seronok. Saya masuk geng Rangers (topi hijau). Nasib baik tak dapat topi merah..hehe. Kumpulan saya dapat tempat ke-2 keseluruhan. Lepas tu ada cabutan bertuah. Saya dapat cerek elektrik..;) Dapat gambar je, barangnya tuntut lepas pulang ke KL. Tapi tak berapa puas la kali ni, sebab masa snorkeling tu hujan. Hmm..ok la, sambung lagi nanti. Saya belum habis kumpul gambar daripada kamera kawan-kawan yang lain.

Menyibuk dekat "geng dapat T-Shirt"


Beraksi dalam acara 'land fishing'

2 comments:

eL said...

Nanti dah dapat cerek betul-betul, bergambar dengan cerek tu pulak :-)

Lan Bingka said...

tak payah la..cerek je pun..hehe