Sunday, May 10, 2009

Untuk semua ibu

8 comments:

PJ selamba said...

oh...
selamat hari ibu untuk ibu² kita!

arsaili said...

salam moga kita menjadi anak yg soleh kepada ibu2 kita

Kujie said...

meraikan dan diraikan.....

Faizul said...

Mula-mula dengar lagu ni aku dah tau lagu HUJAN... Aku rasa lagu HUJAN ni semua macam sama jer....hehehe.. Eh lupa lak..Selamat Hari Ibu utuk mak aku...dan Ibu2 semua...kecuali ibu jari...ibu roti..ibu kota.. ibu ayam...hish...tak elok tu...hehehehe..

Bila nak jadi bapa ni...huhuhu

Lan Bingka said...

faizul: tahniah kepada Hujan kerana memenangi album rock terbaik AIM 16..

bila nak jadi suami ni...huhuhu

Lan Bingka said...

PJ selamba, arsaili, Kak Jie: semoga kita tidak menyakiti hati ibu..

alkisah said...

selamat hari emak..antara ibu yang paling orang cari ialah ibu duit..ibu yang dibenci ialah ibu mertuaku..ibu yg terbalik ialah ubi..hehehe

Faizul said...

alkisah... x betul tu.. saya sayang ibumertua..hehehe..
baik sgt2..kalau nyonya mansur dalam cerita ibu mertuaku...ha.. baru betul... hehehe