Wednesday, May 27, 2009

Hari Ahad yang menghiburkan

Sejak 2 minggu lepas, petang Ahad saya diisi dengan menonton rancangan Masquerade di Tv3. Sungguh menghiburkan. Rancangan ni merupakan salah satu rancangan yang popular di Jepun. Setiap peserta yang mengambil bahagian boleh menjadi apa saja yang diorang nak, sama ada menggunakan kostum, prop atau anggota badan mereka sendiri. Tergelak dan kagum saya menonton aksi peserta dalam rancangan tu. Kreatif betul orang Jepun ni. Hmm..teringat rancangan Istana Takeshi..;)


6 comments:

arsaili said...

salam...lama tak menonton TV...busy sungguh....apa pun selamat berhujung minggu

Lan Bingka said...

salam..
selamat berhujung minggu juga!
semoga dipermudahkan segala kerja di sana ya..

Jie said...

kul bape..kak jie nk juga tgok


selalu ahad tgok 702 tgok csi marathin...kendian tgok oprah

kendian oprah tgok kak jie...zzzzz

Lan Bingka said...

Kak Jie: hehe..sampai tertidur ye..
lupa nak bagitau..kul 5 ptg

Emblem of Purity said...

dah tukar waktu siaran ye? saya baru je tgk rancangan ni tadi jam 7pm. kelakar jugak. saya suka yang perempuan buat byk jenis haiwan dgn kostum dia. tapi saya tak faham, apa kena mengena dgn markah tu? berjaya, lepas tu ada semi final ke apa?

Lan Bingka said...

aah la..dah tukar waktu siaran..

seronok kan..;)

pasal markah tu saya pun tak pasti..