Wednesday, February 11, 2009

Itu cuma abang

Adik ada dengar bunyi yang bukan-bukan ke pada waktu tengah malam? Bunyi apa yang adik dengar? Oo..bunyi orang berjalan naik turun tangga, bunyi air di dapur, bunyi air di bilik mandi, bunyi pinggan mangkuk dan bunyi orang menggosok baju di luar pintu bilik adik. Jangan risau, itu cuma abang. Sejak kebelakangan ni memang begitu dik. Abang tengok tv sampai tertidur. Lepas tu terjaga dalam pukul 3 pagi. Barulah nak solat, barulah nak gosok baju, barulah nak kemas beg, dan macam-macam. Lepas tu tidur balik. ZZzzz...

6 comments:

Kujie said...

susah tidur yer.... byk sgt kot dok fikir

Lan Bingka said...

Kak Jie: bila dah terjaga tu memang susah nak tidur balik..

Noor Hafizah said...

Selitkan dgn tahajud :p

Lan Bingka said...

Noor Hafizah: InsyaAllah..;)

Emblem of Purity said...

Kenapa adik tak suruh abang gosok baju adik sekali? Tolong kemaskan beg adik sekali. Senang hidup adik esok pagi :-)

Lan Bingka said...

Emblem of Purity: aah kan, kenapa adik tak suruh.. kalau adik suruh mesti abang buat..;)