Sunday, January 18, 2009

Nak pesan boleh tak?

Jumaat lepas...(di tempat kerja)

Saya: Esok Kak Timah pergi umrah kan?
Mira: Aah...ada pesan apa-apa ke?
Saya: Takde apa la... Haa..pesan jodoh boleh tak?
Mira: Boleh! Nanti Kak Timah bawa balik orang Arab...hehe
Saya: Ok gak, bawa macam Aisha Ayat-ayat Cinta tu..;)

Secara kebetulan media player di komputer saya memainkan lagu Jalan Cinta (OST Ayat-ayat Cinta) nyanyian Serina.

Mira: Hah, terus keluar lagu Ayat-ayat Cinta...hehe
Saya: Wee...ada harapan la tu..;))

6 comments:

eL said...

Lan, cakap dengan Kak Timah tu, boleh tak saya kirim Fahri Ayat-ayat Cinta tu pulak?

Lan Bingka said...

lor..nak pesan jugak!..haha

maira said...

abg lan.kak timah nk p umrah ke.nak pesan jodoh juge.nk yg muke ala2 christiano ronaldo.haha.demandnye~hee

Lan Bingka said...

maira: haha..lambat..

dia dah pegi pun..

eedany said...

Lan mesti suka jiwang kannnn? Tak per romantik gitu!

:)

Lan Bingka said...

eedany: ish..mane ade.. :)