Tuesday, December 16, 2008

Sayang tak kena

Sejak semalam nama Muntadar al-Zeidi telah menjadi sebutan di seluruh dunia. Mana taknya, dia telah membaling kedua-dua kasutnya yang bersaiz 10 ke arah George W. Bush ketika si tua itu sedang berucap dalam satu sidang akhbar di Baghdad, Iraq. Ahh, sayang sekali tak kena. Sempat pula Bush mengelak, mungkin dia pernah masuk kelas tinju. Lagipun Muntadar menjerit sebelum membuat balingan, jadi Bush dapat lihat dengan jelas apa yang ingin dia lakukan. Teringat permainan kesukaan saya masa kecil dulu iaitu 'baling selipar'. Kalau baling dengan selipar pasti lebih laju dan tepat..hehe

7 comments:

.:maira:. said...

tula kan.kalu kene pale otak bush tu.mesti da ok pastu.heee.
tringat juge zaman muda2 maen tuju slipar.mmg bes.skang pon main lagi.dgn junior2 kat kolej.sronok! (:

mashi said...

;)

Lan Bingka said...

maira: ha, main lagi.. jeles nih

mashi: aik, mashi yg saya kenal ke ni?

Faizul said...

Itu yang tak berapa seronok tu... tak kena pulak... kalau kena... pergh... best gila..heh..tapi tak per la aku rasa akan ada jugak perubahan bila OBAMA memerintah... terutama dalam bab askar US dekat IRAQ..dia janji nak tarik balik..tapi tak boleh mengejut... jadi tunggu dan lihat jer la...;)

benny said...

lau kne msti best... hehehheeh... kekdg mls gk nk lyn politik2 ni tp atleast kne tau la... isu2 semasa kne amik port sket.. kan kengkwn cite telopong je.. heheheh...

.0hbintang!. said...

aishh

mmg syg xkene

pat0t kene baleng skali kat sume peny0k0ng bush

ade ke baghal sgt marah muntadar..

ape ke name mamat baleng tuh?

haa..dia la..

k0n0n k0n0n sian tgk bush

da temalu malu alah kat c2

rase nak jek bg makan slipar tr0s kat yg cakap tuh

aishh

tahan geram neh~!

:w

yOnnA said...

hahha
harus kene kepala sialan itu kan!!
kenape lah tak kene.
biar mati je