Wednesday, October 22, 2008

Kamu suka tawaran hebat?

Siapa yang tak suka tawaran hebat kan? Pasti semua suka. Yang mana kaki 'shopping' tu pasti tak lepaskan peluang berbelanja jika ada tawaran hebat atau jualan murah. Minggu depan perayaan Hari Deepavali pula. Bersambung lagi la pesta jualan murah dan macam-macam tawaran hebat. Kedai-kedai yang tergantung perkataan kesukaan ramai dan angka-angka peratusan tu macam melambai-lambai saja minta dilawati. Selagi kocek masih berisi, kita pun singgah cari apa yang patut. Kalau kocek kosong pun tak kisah, kad kredit dah jadi kawan rapat kita. Kadang-kadang yang tak perlu pun kita sapu.

Seminggu lagi bulan Zulkaedah akan menjelma. Seminggu saja lagi tawaran hebat yang satu ni akan berakhir. Bayangkan jika kita perlu bayar RM36 saja untuk barang yang berharga RM365. Wow...diskaun 90% tu. Hebat juga tawaran ni kan? Tahniah kepada yang dah bayar RM36 tu. Kepada yang belum, ada seminggu saja lagi. Kalau tak sempat, tunggu tahun depan la ye..

4 comments:

Kujie said...

Dah...dah....tawaran hebat tu dah sambar awal² lagi...:D

nuaeman said...

tawaran apa nih..??

suealeen said...

datang menjengah...

apa lagi.. tawaran puasa 6 la.... ada betol?

azlan shah said...

kak jie: tahniah..:)

nuaeman: hehe..renung2kan

suealeen: betul! tepat sekali..:)