Sunday, October 5, 2008

Beraya di kampung

Malam semalam saya dan keluarga selamat tiba dari kampung. Seronok rasanya dapat beraya di kampung. Memang tak sempat nak menziarahi semua sanak-saudara dalam masa 3 hari, namun saya tetap berpuas hati kerana banyak juga rumah yang sempat dikunjungi di Batu Pahat dan Johor Bahru. Pada malam raya kedua, ada perkara yang lucu berlaku..saya dan seorang adik saya terjaga kira-kira pukul 2.30 pagi kerana sakit perut, terpaksalah kami bergilir ke tandas. Lepas tu saya pun sambung semula tidur. Bila bangun keesokannya baru saya tahu rupa-rupanya hampir kesemua ahli keluarga ke tandas pada malam itu kerana sakit perut...hehe. Bila dah makan ubat barulah lega sikit, dapatlah aktiviti beraya diteruskan. Kepada yang masih hangat beraya dan masih bercuti, jagalah makan dan minum ye...jangan sampai menjejaskan kesihatan. Kepada yang akan mula bekerja esok..Selamat Bertugas!!

2 comments:

JuliaNa said...

ehe..memang best makan banyak2 masa raya ni..kan juadahnya best2..nasib boleh beraya lagi esoknye ye.

nwey, selamat hari raya!! :)

azlan shah said...

selamat hari raya juliana!

mmg susah nak berhenti...haha